Retourneren

 

Bent u om welke reden dan ook niet tevreden met uw bestelling, dan kunt u deze retour sturen.  De volgende situaties kunnen zich voordoen:

‘Zit niet lekker, kleur niet mooi of je voelt je niet gelukkig met een masker of pruik”.
Kortom je bent niet blij met je aankoop. Wat te doen? Maak gebruik van 14 dagen op zicht garantie. 

  1. Vul het retourformulier in die je bij de zending hebt gekregen.
  2. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, de labels er nog aan zitten en dat het in de originele verpakking wordt teruggestuurd (en geloof ons, we gaan het zien als je er een avond mee doorgebracht heb.)
    Retouradres:
    Maskers&Pruiken
    Tav Afdeling retour
    Herenweg 2A
    8023 DA 
    Zwolle  
  3.  Zodra het pakket bij ons binnen is zullen wij de door u gekozen oplossing uitvoeren (terugbetalen of ruilen voor een andere maat / product). Terugbetaling gebeurt binnen 5 werkdagen.

Beschadigd, het is niet wat je besteld hebt; kortom we hebben een fout gemaakt.
Sorry! Wij lossen het graag zo snel mogelijk op. Hoe gaat het in zijn werk:

  1. Neem contact met ons op.
  2. Vul het retourformulier in.
  3. Zorg ervoor dat het product ongebruikt is, de labels er nog aan zitten en dat het in de originele verpakking wordt teruggestuurd.
  4. De portokosten zijn vanzelfsprekend voor ons, antwoord nummer wordt dan gegeven.

Niet goed geld terug

Indien u op het retourformulier aangeeft graag het aankoopbedrag terug te ontvangen, storten wij deze binnen 5 werkdagen terug.

Note
Wij verwerken veel bestellingen per dag. Het is daarom belangrijk dat het ordernummer duidelijk op de retourzending is vermeld.